$ads={1}
Wil jij verantwoordelijk zijn voor de boekhoudkundige toepassingen en schema's? En wil je instaan voor het opstellen van de maandelijkse boekhoudkundige afsluitingen alsook de belastingaangifte van de bank? Dan ben jij misschien wel de Adjunct-hoofdboekhouder die we zoeken.
Kom je solliciteren? Breng dan gewoon jezelf mee. Want de open cultuur die we nastreven begint bij onze eigen mensen.
Missie van het departement
De afdeling boekhouding en beheerscontrole bestaat uit 3 diensten, Management Control, Regulatory Reporting en Treasury en de afdeling boekhouding en Fiscaliteit. Deze laatste, die uit een tiental personen bestaat, is verantwoordelijk voor de boekhoudkundige toepassingen en schema's en is belast met het opstellen van de maandelijkse boekhoudkundige afsluitingen (in BE Gaap en IFRS) alsook de belastingaangifte van de bank.
Je takenpakket
- De hoofdboekhouder bijstaan bij de organisatie van de afdeling.
- Deelnemen aan boekhoudkundige en fiscale projecten en studies die voortvloeien uit nieuwe activiteiten, producten, regelgeving, wijzigingen in de organisatie of overnames van activiteiten van entiteiten, ....
- Regelgeving en fiscale controle.
- Het team assisteren bij alle taken: boekhouding van operaties en afsluiting van rekeningen van A tot Z; bijhouden van boekhoudschema's en -procedures; controle en verantwoording van rekeningen; opstellen van belastingaangiften (BTW, bronbelasting, belasting op beurstransacties, bankbelastingen (DGS), enz.
Je profiel
- Je beschikt over een Master in Finance of bent expert Accountancy
- Een eerste ervaring in de banksector of in een boekhoud- of accountantskantoor
- Dynamisch en bereid om te evolueren en te leren
- Streng, efficiënt, autonoom
- Multi-tasking
- Teamspeler
- Computervaardigheden (Excel, Power Query Excel of vergelijkbaar)
Wat we je aanbieden
- Een open bedrijfscultuur en een aangename werksfeer
- Een job die snel evolueert en waar je veel bijleert
- Een dynamisch team dat initiatief aanmoedigt
- Een organisatie die in haar werknemers investeert door middel van kwaliteitsvolle opleidingen en reële carrièremogelijkheden
- Naast een marktconform loon kan je genieten van een interessant verloningspakket dat wordt aangevuld met extralegale voordelen: maaltijd- en ecocheques, 13de maand (met de mogelijkheid om alternatieve voordelen te kiezen in het kader van ons cafetariaplan, Flex Income Plan), hospitalisatie- en groepsverzekering, wettelijke tussenkomst in de verplaatsingskosten, voordelen op een aantal bank- en verzekeringsproducten,… en nog veel meer!
Kortom: bij Beobank kom je terecht in een open en dynamische bedrijfscultuur met een aangename werksfeer waar vaardigheden minstens even belangrijk zijn als een diploma. We geloven in een menselijke aanpak en willen dat elke Beobanker zich goed voelt op de werkvloer. Bij Beobank maak je deel uit van een cultuur van doeners en geniet je van flexibiliteit: je kan bijleren en doorgroeien.
Benieuwd? Solliciteer vandaag nog! Want bij Beobank word je goed omringd.
Dienstverband: Voltijds
Rooster:
- ma-vr
Werklocatie: In person
.