$ads={1}
ZAMAWIAJACY:
Skarb Państwa - Zakład Karny we Włocławku
Adres: 87-809 Włocławek, ul. Bartnicka 10
Telefon: +48 54 235 03 00, Faks: +48 54 235 40 63
www.sw.gov.pl, e-mail: zp_wloclawek@sw.gov.pl
zamawiający jest płatnikiem podatku od towarów i usług VAT.
NIP 888-10-26-818
Godziny urzędowania: od 7:30 do 15:30
zaprasza do złożenia oferty na wykonanie usługi polegającej na prowadzeniu audytu wewnętrznego w Zakładzie Karnym we Włocławku
FORMA ZAMÓWIENIA: zapytanie ofertowe.
Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 130.000,00 zł. bez podatku od towarów i usług.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie usługi audytu wewnętrznego w Zakładzie Karnym we Włocławku stosownie do wymogów określonych w art. 274 ust. 2 pkt 1 oraz art. 275 pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1634, z późn. zm.), przepisach wydanych na jej podstawie, w tym w szczególności standardach audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych oraz w sposób zgodny z pozostałymi wymogami prawnymi.
Usługa swoim zakresem obejmować będzie realizację obowiązków określonych w art. 283 ustawy o finansach publicznych, w tym:
opracowanie projektu Planu audytu wewnętrznego jednostki na rok 2023, 2024 i 2025 oraz sporządzenie sprawozdania z wykonania Planu audytu wewnętrznego jednostki za rok 2023, 2024 i2025;
zrealizowanie zadań audytowych zgodnie z Planem audytu za okres od początku roku do dnia zakończenia niniejszej umowy i monitorowanie realizacji wydanych zaleceń;
realizowanie zadań audytowych nieprzewidzianych w Planie audytu wewnętrznego zgodnie z poleceniem kierownika jednostki;
zidentyfikowanie obszarów ryzyka i sporządzenie analizy ryzyka;
przeprowadzenie rocznej samooceny funkcjonowania audytu wewnętrznego za 2023, 2024 r. (Standard 1211) i sporządzenie raportu z tej samooceny;
badanie i ocena funkcjonowania systemu kontroli zarządczej w jednostce;
opracowanie i aktualizowanie wewnętrznych regulacji prawnych związanych z funkcjonowaniem audytu wewnętrznego w jednostce, w tym procedury audytu wewnętrznego, karty audytu wewnętrznego, programu zapewnienia i poprawy jakości;
prowadzenie dokumentacji w celu rzetelnego udokumentowania przeprowadzonych czynności;
Świadczenie usługi będzie wiązało się z obowiązkiem obecności audytora w siedzibie Zamawiającego co najmniej 2 dni w tygodniu w wymiarze nie mniejszym niż 5 godzin dziennie. Liczba godzin świadczenia pracy przez audytora wewnętrznego niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia odpowiadać będzie wymiarowi co najmniej 0,5 etatu (liczba wymaganych dni i godzin zostanie wpisana w umowie).
Oferty mogą być złożone przez Wykonawców, którzy spełniają warunki określone w art. 279 ust. 1 pkt 2 lub 3 i art. 286 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, a ponadto posiadają minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu audytu wewnętrznego w jednostce.
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do dnia 31.01.2025 r.
WYKAZ DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu uznania, że oferta spełnia wymagane warunki, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć niżej wymienione dokumenty:
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów określonych w art. 279 ust. 1 pkt. 2 lub 3 i art. 286 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
kopie dokumentów potwierdzających minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu audytu wewnętrznego w jednostce;
wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zaproszenia do składania ofert
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT:
Ofertę należy złożyć w nieprzeźroczystej kopercie, zabezpieczonej przed otwarciem.
Kopertę należy opisać następująco:
ZAKŁAD KARNY
UL. BARTNICKA 10, 87-809 WŁOCŁAWEK
OFERTA NA PROWADZENIE AUDYTU WEWNĘTRZNEGO
W ZAKŁADZIE KARNYM WE WŁOCŁAWKU,
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę należy złożyć osobiście lub listownie w siedzibie Zamawiającego w Zakładzie Karnym we Włocławku, ul. Bartnicka 10, pokój nr 204 (sekretariat) w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 04.08.2023 r. do godziny 14:00
Decydujące znaczenie dla oceny dochowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, nie data nadania przesyłką pocztową czy kurierską. Oferta złożona po wyżej wymienionym terminie nie zostanie rozpatrzona.
TERMIN OTWARCIA OFERT: 04.08.2023 r. godz. 14.30
Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. w Zakładzie Karnym we Włocławku, w Sali konferencyjnej pokój nr 207
KRYTERIUM, KTÓRYM ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY:
Cena brutto za zamówienie – waga kryterium – 100%, sposób oceny: minimalizacja
najniższa cena brutto spośród oferowanych
Uzyskana liczba punktów = - x 100
cena brutto z ofert badane
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA:
Zamawiający poinformuje Wykonawców o udzieleniu zamówienia lub unieważnieniu postępowania.
ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie, bez podania przyczyny. Z tergo tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z OFERENTAMI:
Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami, są: Katarzyna Kostrzak tel. (54) 235-03-70 Informacje i wyjaśnienia można uzyskać w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:00
Zamawiający zaznacza, iż niniejsze postępowanie jest zwolnione ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022 r., poz. 1710, z późn. zm.) na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 tej ustawy.