Co budete dělat?
- Zástup vedoucího oddělení front office a vyřizování agendy v jeho nepřítomnosti
- Vyřizování potřebných administrativních úkonů spojených se zpracováním klientských žádostí
- Zajišťování odborné péče pro naše klienty
- Přípravu a obstarávání potřebných podkladů a materiálů
- Práce s hotovostí a platebním terminálem
- Další administrativní práce v souvislosti s aktivitami oddělení front office
- Obstarávání potřebných podkladů a materiálů pro kontaktní místa středočeského kraje
- Rozvoz podkladů a materiálu po kontaktních místech středočeského kraje
$ads={1}
Jak si Vás představujeme?
- Jste odpovědní, pečliví a samostatní
- Máte pro-klientský přístup, jste ochotní, trpěliví a vstřícní
- Máte dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti
- Uživatelsky ovládáte PC
- Znalost anglického jazyka (jiných jazyků) výhodou
- Zkušenosti s vedením menšího týmu výhodou, nikoliv podmínkou
- Řidičský průkaz sk. B s ochotou jezdit po středočeském kraji
Co nabízíme?
- Spolupráci na hlavní pracovní poměr ve významné městské technologické firmě
- Pracoviště v centru Prahy 1, Škodův palác
- Přátelský tým
- Zaučení je samozřejmostí
- A samozřejmě nezapomínáme ani na běžné benefity: 25 dní dovolené, příspěvek na stravování, 5 dní osobního volna, benefitní konto zaměstnance – příspěvek na penzijní nebo životní připojištění / Multisport karta / peněžní poukázky)
- nástup možný IHNED
Zaujala Vás tato pozice? Paráda, zašlete nám své CV, vybrané kandidáty pozveme k osobnímu pohovoru.